آپلود عکس رایگان و دائمی "/>
loading...
چه غریبانه تنهایم
azad بازدید : 13 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)
آپلود عکس رایگان و دائمی " border="0">

 دیکتــــه روزگار نبودنت را برایم دیـکتــــــه می کنــــد و نـُمره من بـاز می شود . . . صــفــــــــر ! هنــــــوز . . . نـبودنـت را . . . یـاد نگرفتــــه ام

………………

 

بار آخر! دست آخر !

 

 

من ورق را با دلم بر میزنم !

 

 

بار دیگر حکم کن ، اما نه بی دل ! با دلت دل حکم کن ! ... حکم دل ...

 

 

هر که دل دارد بیاندازد وسط تا که ما دلهایمان را رو کنیم !

 

 

دل که روی دل بیفتد عشق حاکم می شود !

 

 

پس به حکم عشق بازی می کنیم

 

 

این دل من رو بکن حالا دلت را  !

 

 

دل نداری ؟! بر بزن اندیشه ات را ...

 

 

حکم لازم !!! دل سپردن، دل گرفتن، هر دو لازم...

…………………

پيک ها رفته بالا...

ميگن مستي و راستي...

پس هر کي يه سلامتي بگه...

اون چيزي که ته دلشه، بي رياي بي ريا...

اينم از سلامتي من:

به سلامتي کسي که هيچ وقت نفهميد چقدر دوستش دارم

………………………..

 

غمگینم… مثل عکسی در اعلامیه ترحیم

 

که خنده اش همه رامیگریاند 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 420